Helpdesk medewerker (3e lijns)

Solliciteer direct 40 uur p/w  | Vast | ICT | Hengelo


Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever, gespecialiseerd in IT beheer, is een dynamisch en energiek bedrijf. Het compacte en ervaren team telt 7 professionals. Waarvan 5 techneuten en 2 ondersteunend, Zij zijn trots op hun bedrijf en zijn sterk in het persoonlijke contact met hun klanten.

Zij zijn krachtig door haar flexibiliteit in oplossingen en haar korte lijnen in klantcontact.

 

Functieprofiel

Standplaats Hengelo -

Vaste baan -  MBO Technische Informatica/ Computertechniek.

We zoeken talenten met autisme.

De helpdeskmedewerker die wij zoeken, is een teamgenoot die met kennis van ICT en inlevingsvermogen in de klant, gaat helpen om de onderneming nog groter te maken in klanttevredenheid.

Dat doe je door je kennis van ICT in te zetten vanuit zowel de binnendienst als bij de klant.

Je weet met

  • geduld,
  • inlevingsvermogen en
  • door het stellen van de juiste vragen

het probleem van de klant helder te krijgen en daar waar mogelijk het probleem direct op te lossen of de vragen te beantwoorden.

Jouw dienstverlening is daarbij net zo belangrijk als jouw vakkennis. Je werkt zelfstandig en draagt zorg voor de beschikbaarheid, continuïteit en veiligheid van de technische infrastructuur.
 

Functie-eisen

Wat vragen wij:

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau en/of opleiding afgerond in de richting van MBO Technische Informatica/ Computertechniek.
  • Je hebt kennis van en ervaring met verschillende netwerktechnieken, zoals TCP/IP, DNS en VPN.
  • Je beschikt over kennis van en ervaring met het beheren van Windows Server systemen, zoals Windows 2008(R2) en hoger, Active Directory, Group Policies, Windows Scripting, etc.
  • Je beschikt over kennis van en ervaring met het beheren van Exchange en SQL Server en applicaties zoals Microsoft Office Word, Excel, Outlook, etc.
  • Je beschikt over kennis van cloud producten zoals Microsoft Azure en Microsoft 365
  • Je bent in het bezit van een Rijbewijs B.
  • Je werkt zelfstandig waar het kan en zoekt proactief je collega’s op waar nodig om gezamenlijk tot de juiste oplossing te komen.
  • Om de klant te kunnen helpen aan de helpdesk, kun je goed luisteren, gerichte vragen stellen, analyseren en weet je jouw boodschap aan de klant begrijpelijk over te brengen.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Duits is een grote pre.
  • Omdat we gezamenlijk verantwoordelijk zijn ben je net als je collega’s bereid om incidenteel een avond of in het weekend te werken.

Aanbod

  • Een informele werkgever die haar vacature bewust ook openstelt om met mensen met autisme te werken, de méérwaarde daarvan ziet en zich samen met jou in zal spannen om er rekening mee te houden wat goed voor iedereen werkt.
  • De mogelijkheid om te doen wat je het leukste vind om te doen;
  • Een heel leuk, gedreven team om mee te werken;
  • Een prima salaris afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Mogelijkheden om bij te leren en je verder te ontwikkelen.

Geïnteresseerd?

Goed om te weten:

Het gaat om een reguliere baan. Je komt dus direct in dienst bij de opdrachtgever.
Een vast contract wordt standaard vooraf gegaan door tijdelijke overeenkomsten.

Ben je enthousiast geworden? Reageer dan via de solliciteerbutton.

Vergeet niet te motiveren waarom je juist deze baan wilt.

Sta je al bij ons ingeschreven?
Dan hoef je niet uitgebreid opnieuw de gestelde vragen in te vullen en je cv mee te sturen.

Sta je nog niet bij ons ingeschreven?
Vul dan de vragenlijst in door bij de vraag “Wilt u ons meer informatie geven? “ te kiezen voor optie ‘ja’. En stuur je cv mee.

Hestronic

Solliciteer Direct